Specjalista ds. sprzedaży (2022-05-20) – ARCHIWALNE
Poszukujemy osób chętnych do pracy na stanowisku: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
• sprzętu sportowego
• mebli gastronomicznych do branży HORECA
• profesjonalnych gablot muzealnych i systemów wystawienniczych
• offshore
• elementów stalowych dla branży budowalnej
Zatrudniamy ponad 100 pracowników, ale zachowaliśmy dynamizm i elastyczność małej firmy, oraz rodzinną atmosferą, przy jednoczesnym stałym doskonaleniu naszych procesów produkcyjnych.
Informacje ogólne:
- Umowa o pracę
- Adres: Tuchom, ul. Gdyńska 45
- praca stacjonarna
- pełny etat
Twój zakres obowiązków
- Prezentowanie oferty firmy oraz pomaganie klientom w wyborze właściwego produktu lub usługi dopasowanej do potrzeb
- Pozyskiwanie klientów
- Budowanie trwałych relacji z klientami
- Realizowanie założeń planów sprzedażowych
- Przygotowywanie ofert handlowych (wyceny, opisy)
- Przygotowywanie wniosków materiałowych i dokumentacji powykonawczych
- Współpraca z dostawcami
- Współpraca z Kancelariami Prawnymi
- Aktywna współpraca z innymi działami firmy w celu rozwiązywania problemów klientów
- Praca w systemie ERP/MRP
Nasze wymagania
-
Postawmy sprawę jasno – oferujesz rozwiązania najwyższej jakości. To wymaga dobrej znajomości oferowanych produktów i usług, których musisz się nauczyć
-
Umiejętności pracy w zespole, komunikatywności, rzetelności, dokładności, szybkiego uczenia się
-
Dobrej organizacji czasu pracy, sumienności i terminowości w wykonywaniu obowiązków
-
Praktycznych umiejętności obsługi aplikacji z pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem programów Excel, Word i Outlook
-
Znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym komunikować się z klientami i dostawcami (99% Twojej pracy będzie odbywać się w języku polskim, ale raz na jakiś czas może pojawić się telefon czy email po angielsku, więc poziom B1 w zupełności wystarczy)
-
Doświadczenie w pracy z klientem, w sprzedaży czy obsłudze, będzie dodatkowym atutem. Mimo to, śmiało aplikuj, nawet jeśli go nie posiadasz
To oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na 3 miesięczny okres próbny, następnie na 33 miesiące i następnie na czas nieokreślony w istniejącej prawie 40 lat firmie.
-
Pracę w młodym zespole z doświadczeniem (staż pracy minimum 4 lata)
- Benefity pozapłacowe (dofinansowania do kart multisport, dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie do szkoleń, kursów, studiów, możliwość pracy hybrydowej, słodkie poniedziałki, spotkania integracyjne, chodzimy na kręgle, strzelnicę, telefon komórkowy – również do użytku prywatnego, brak dress code’u, firmowa kawa i herbata dla każdego, inicjatywy dobroczynne, program rekomendacji pracowników – 1000,00 zł za polecona osobę, która przepracuje w Interplastic 6 m-cy)
-
Nieszablonowe wyzwania i brak monotonii w pracy – różnorodność zadań nie pozwala na nudę
-
Podamy pomocną dłoń na starcie – opiekun przez 3 miesiące
- 74% pracowników wskazało atmosferę jako największy atut pracy w Interplastic (współpracownicy są pomocni i dzielą się wiedzą, nie konkurujemy wewnętrznie tylko wspieramy się i współdziałamy)
- Oczami naszych pracowników dajemy dużą swobodę działania (oczywiście realizacja celów jest priorytetem, ale sam decydujesz jak je osiągać i ile czasu Ci to zajmie)
APLIKACJE PROSIMY WYSYŁAĆ NA ADRES: info@interplastic.pl