Specjalista ds. Zamówień Publicznych (2022-05-20) – ARCHIWALNE
Poszukujemy osób chętnych do pracy na stanowisku: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
• sprzętu sportowego
• mebli gastronomicznych do branży HORECA
• profesjonalnych gablot muzealnych i systemów wystawienniczych
• offshore
• elementów stalowych dla branży budowalnej
Zatrudniamy ponad 100 pracowników, ale zachowaliśmy dynamizm i elastyczność małej firmy, oraz rodzinną atmosferą, przy jednoczesnym stałym doskonaleniu naszych procesów produkcyjnych.
Informacje ogólne:
- Umowa o pracę
- Adres: Tuchom, ul. Gdyńska 45
- praca stacjonarna lub hybrydowa
- pełny etat
Twój zakres obowiązków
-
Monitorowanie i prowadzenie kalendarza zamówień publicznych
-
Prowadzenie ewidencji zamówień publicznych oraz zapytań ofertowych
-
Monitorowanie i prowadzenie ewidencja projektów budowlanych
-
Analiza dokumentacji przetargowej i wymagań związanych z procedurą przygotowania oferty dla inwestorów publicznych oraz prywatnych
-
Przygotowanie dokumentacji do przetargów na zasadach ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz innych procedur przetargowych
-
Odpowiedzialność za przygotowanie oferty w zakresie wymogów formalnych od ogłoszenia do podpisania umowy
-
Analiza umów o udzielenie zamówienia publicznego
-
Przygotowywanie wniosków materiałowych i dokumentacji powykonawczych
-
Współpraca z Kancelariami Prawnymi
-
Praca w systemie ERP/MRP – współpraca z działem realizacji projektów
Nasze wymagania
Wiedza z zakresu krajowych zamówień publicznych, popartej praktycznym doświadczeniem w przygotowaniu dokumentacji lub specyfikacji przetargowych (mile widziane minimum roczne lub dłuższe doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji do ofert po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego
Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz zagadnień i procedur dot. przygotowania i składania ofert
Praktycznych umiejętności obsługi aplikacji z pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem programów Excel, Word i Outlook
Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym komunikować się z klientami i dostawcami (99% Twojej pracy będzie odbywać się w języku polskim, ale raz na jakiś czas może pojawić się telefon czy email po angielsku, więc poziom B1 w zupełności wystarczy)
Dobra organizacja czasu pracy, sumienność i terminowość w wykonywaniu obowiązków
To oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na 3 miesięczny okres próbny, następnie na 33 miesiące i następnie na czas nieokreślony w istniejącej prawie 40 lat firmie.
-
Pracę w młodym zespole z doświadczeniem (staż pracy minimum 4 lata)
- Benefity pozapłacowe (dofinansowania do kart multisport, dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie do szkoleń, kursów, studiów, możliwość pracy hybrydowej, słodkie poniedziałki, spotkania integracyjne, chodzimy na kręgle, strzelnicę, telefon komórkowy – również do użytku prywatnego, brak dress code’u, firmowa kawa i herbata dla każdego, inicjatywy dobroczynne, program rekomendacji pracowników – 1000,00 zł za polecona osobę, która przepracuje w Interplastic 6 m-cy)
-
Nieszablonowe wyzwania i brak monotonii w pracy – różnorodność zadań nie pozwala na nudę
-
Podamy pomocną dłoń na starcie – opiekun przez 3 miesiące
- 74% pracowników wskazało atmosferę jako największy atut pracy w Interplastic (współpracownicy są pomocni i dzielą się wiedzą, nie konkurujemy wewnętrznie tylko wspieramy się i współdziałamy)
- Oczami naszych pracowników dajemy dużą swobodę działania (oczywiście realizacja celów jest priorytetem, ale sam decydujesz jak je osiągać i ile czasu Ci to zajmie)
APLIKACJE PROSIMY WYSYŁAĆ NA ADRES: info@interplastic.pl